Magamról

Saját fotó
Egy olyan egyéniség vagyok,aki fontosnak tartja az őt körülvevő emberi kapcsolatokat,de ugyanakkor nyitott az új barátságok,a számomra újabb emberi sorsok megismerésére is,mert az emberi megnyilvánulások fontos szerepet játszanak az életemben,fontosnak tartom őket.Nyüzsge és életvidám leányzó vagyok,akit vonzanak a kihívások,az élet pörgős része,a pezsgés. Társaságcentrikus lény vagyok.Lehet,hogy olykor kívülről zárkózottnak tűnök,de ez azért van,mert azt avatom a bizalmamba,akiben feltétel nélkül megbízhatok.És erről előbb meg kell győzödnöm.Imádok poénkodni,viccelődni,habár most nem egy kimondottan egyszerű időszakon megyek keresztül.

2011. július 24., vasárnap

Főnix elvesztését követően írtam

 
Főnix,a legdrágább és számomra legfontosabb nimfám emlékére íródott az alábbi írás,aki sajnos 2011.06.13.-án 15.15perckor örökre eltávozott az élők sorából.
Pici,mindig olyannyira szerető és ragaszkodó kis szíve minden szeretetét jelenítem meg és az idők végezetéig emléke a szívemben él.Soha nem felejtem,ahogy hozzám és kis társához ragaszkodott,halálával a lelkem egy darabját is magával vitte.
Mintha ő mondaná,a kis drága:
Ne sírj, mert szeretsz engem
A halál nem jelent semmit
Csak átmentem, a másik oldalra.
Az maradtam, aki vagyok és Te is önmagad vagy.

Akik egymásnak voltunk, azok vagyunk mindörökre.
Az élet ma is olyan, mint volt, ma sem más.
A fonalat nem vágta el semmi, miért lennék a gondolataidon kívül....
csak mert a szemed most nem lát...

Nem vagyok messze, ne gondold.
Az út másik oldalán vagyok, lásd, jól van minden.
Meg fogod találni a lelkemet és benne egész letisztult szép
gyöngéd szeretetem.

Kérlek, légy szíves.... ha lehet, töröld le a könnyeidet,
és ne sírj azért, mert annyira szeretsz engem....

Midőn a roncsolt anyagon
Diadalmas lelkem megállt;
S megnézve bátran a halált,
Hittel, reménnyel gazdagon
Indultam nem földi útakon,
Egy lett közös, szent vigaszunk
A LÉLEK ÉL:egyszer találkozunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése