Magamról

Saját fotó
Egy olyan egyéniség vagyok,aki fontosnak tartja az őt körülvevő emberi kapcsolatokat,de ugyanakkor nyitott az új barátságok,a számomra újabb emberi sorsok megismerésére is,mert az emberi megnyilvánulások fontos szerepet játszanak az életemben,fontosnak tartom őket.Nyüzsge és életvidám leányzó vagyok,akit vonzanak a kihívások,az élet pörgős része,a pezsgés. Társaságcentrikus lény vagyok.Lehet,hogy olykor kívülről zárkózottnak tűnök,de ez azért van,mert azt avatom a bizalmamba,akiben feltétel nélkül megbízhatok.És erről előbb meg kell győzödnöm.Imádok poénkodni,viccelődni,habár most nem egy kimondottan egyszerű időszakon megyek keresztül.

2010. április 8., csütörtök

Délutánozás a góréval...(04.07.-ei történések)


A mai nap egész jóra sikeredett,bár nem érte el azt a szintet,mint tegnap.Együtt voltunk,egy műszakba "díszcsomagolva", a három legvirgoncabb embörfia a "klánunkból":Zsuzsi,Emi és én,igazi,végletekig elmetemült kis banda..Bár Zsolti nem volt ma,(mert pihenős volt)aminek nem örültem,mert szeretek vele dolgozni,de egy műszakban voltam Anikóval,aki szintén jó fej,csak túl diplomatikus és komoly,ő nehezebben oldódik fel,igaz ő ha még úgy fejezhetjük ki,friss hús a mi csapatnukban,még nem régóta van nálunk.Visszatérve a délutánozás egyéb részleteire,ma sem volt egy hű,de nagy forgalom,de ez csak az ünnep után a nagy többségnél hihetelen mennyiségben fennmaradt pluszkészleteknek köszönhető,annak,hogy még mindenki a mániákusan felvásárolt nagy dózisban felhalmozott kötözött sonkáin üldögél odahaza és még mindig azt nyírja a család ezerrel.
A mai délutános műszakot ma kivételesen a górénk vezette,ez ritka alkalom,mert Attila ritkán van délutános műszakban.De mivel ma pihenőre volt kiírva a nagy többségben szinte mindig délutános műszakot vezető Márti,a helyettes,Noémi pedig délelőttös,Hajni éjszakás volt,így az egyetlen esélyes Attila volt,aki jól kitolt magával ma,mert senkit nem írt be mára délutános műszakvezetőnek és mivel rajta kívül mindenkinek stabil beosztása volt mára,így ő maradt.Ő csinálta magának.Csa késve tudott jönni,addig a délelőttös műszakvezető,Noémi maradt tovább és tartotta a frontot.Ő du.négykor ért be a kocsijával.Mi pedig pörögtünk,mivel visszafogott és az átlagoshoz képest egy viszonylag diszkrét forgalom volt,így egyéb elfoglaltságokba és tennivalókba merültünk,mert itt mindig van mit tenni.mindenki átnézte a saját kiadott reszortjának,szárazárus területének a szavidőit.Közben persze vgyorásztunk,viccelődtünk,össze-összeröhögtünk,így volt kerek egész a műszak.Én megnyertem mára az eredetileg hétfőn esedékes húsleltárt,ami az ünnep miatt ma lett aktuális,hát nem kevés volt,amit fel kellett vennem és ki kellett szorozgatnom,nem kispályás mennyiség,de messze nem volt akkor sem olyan sok,mint a z-gy,amit tegnap kellett leltározni és azt is szintén én nyertem meg.Kellemes hangulatban telt és ez a lényeg.Most megyek,mert ideje lenni hunyni egyet,elvégre aludni is kell...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése