Magamról

Saját fotó
Egy olyan egyéniség vagyok,aki fontosnak tartja az őt körülvevő emberi kapcsolatokat,de ugyanakkor nyitott az új barátságok,a számomra újabb emberi sorsok megismerésére is,mert az emberi megnyilvánulások fontos szerepet játszanak az életemben,fontosnak tartom őket.Nyüzsge és életvidám leányzó vagyok,akit vonzanak a kihívások,az élet pörgős része,a pezsgés. Társaságcentrikus lény vagyok.Lehet,hogy olykor kívülről zárkózottnak tűnök,de ez azért van,mert azt avatom a bizalmamba,akiben feltétel nélkül megbízhatok.És erről előbb meg kell győzödnöm.Imádok poénkodni,viccelődni,habár most nem egy kimondottan egyszerű időszakon megyek keresztül.

2010. november 10., szerda

Lázadás magasfokon(nálam is)..

Alapjáraton szeretem a békét és a harmóniát önmagammal és a körülöttem lévőkkel,de ha valaki igazságtalan dolgot követ el velem szemben,azért Jeanne D'arc módjára képes vagyok harcba szállni,kivédem az igazam.Sajnos ebben a túl gyors és modern világban némely pénzintézmény vagy közintézmény hajlamos tehetetlen hülyének nézni az embert,akin szabadon uralkodhatnak kényük-kedvük szerint paragrafusokat figyelmen kívül hagyva és átugorva sokszor faragatlan stílust használva a fogyasztókkal szemben.
A mai számomra most még a reklamációk nagy napja,méghozzá most elsőként valaki mást képviselek:az édesanyámat.Az igazságérzetem pillanatok alatt aktivizálta magát,amikor megtudtam,miről is van szó.Édesanyám felvett korábban egy hitelt és az előző hónapban nem tudott befizetni részletet,mert előtte nem sokkal kezdett új munkahelyén.Most kapta volna az első havi fizetést az új munkahelyétől,de amikor pénzt akart felvenni,hogy befizesse a számlákat,megrökönyödve és elhűlve vette észre,hogy a bank szinte mindent letakarított a számlájáról,csak 11eFt-ot hagyott rajta.Ő teljesen fel volt zaklatva ennek okán,ami érthető,hiszen ezért dolgozott egész hónapban.Kétségbe volt esve,hogy miből fizeti ki a számlákat.Amikor találkoztunk,akkor szomorúan mesélte el nekem,hogy 11-et sikerült kivennie.Vígasztalhatatlan volt,mert nem tudta elhinni,hogx ilyen történhetett vele és hogy a bank ilyen nagy összeget egyszerre képes volt lenyúlnia a számlájáról.Ezzel-ha egyedül élne-símán abszolút veszélybe sodorták volna a megélhetését.Ő bement,hogy ezzel kapcsolatosan tisztázza ezt az abszurd helyzetet.Az ügyintéző-ahogy ő elmesélte-valamiféle lagymatag és olyan általános "mese habbal"magyarázatot adott neki arra,hogy "ezzel sajnos már nem tudnak utólag mit tenni,mert a bank már levette az összeget".Sőt a kis tanácsadóka azt javasolta neki,hogy soha ne olyan számlára utaltassa a fizetését,amin a hiteltartozás van.Hát én nem az okosságokra és az ő "praktikáikra"vagyok kíváncsi,hanem igazi megoldást akarok!Utalják vissza a számlára a jogtalanul lekapott többi pénzt.Anyám kiábrándultan azt mondta,hogy "fogadjuk el,ez van"..Ő is utánajár dolgoknak,de most kiábrándult és belefáradt.Én megmondtam neki,hogy ezt nem lehet annyiban hagyni!Most ott tartok,hogy olvasom és fokozatosan tanulmányozom át az ő hitelszerződését,hogy mik a benne foglaltak,a szerződési feltételek,én kértem,hogy kapja elő,hogy átnézhessem a megfelelő érveléshez.Holnap be fogok menni a bankba és nem teszik zsebre,amit tőlem kapnak!Utánanéztem,hogy reklamáció esetén mit kötelesek tenni a bankok,így megfelelő infógyűjtéssel a tarsolyomban fogok holnap reggel megjelenni a bankfiókjukban.Egyszerűen felháborít,hogy hogy van képük más jövedelmébe belenyúlogatni,amikor meg van határozva az,hogy az ügyfél jövedelmének maximálisan hány százalékát veheti le.
És akkor még nem is említettem egy másik meg nevezett bankot,akik vissza nem térő akcióval magánnyugdíjpénztári átlépéssel kecsegtették az embereket.Az egyik megbízottjuk,egy srác ismerte a nővéremet egy volt munkahelye kapcsán és mivel az ajánlat jónak tűnt,a nővérem nekem is ajánlotta.Mivel mindketten be akartunk lépni nővéremmel,odarendeltük hozzám a  megbízottat,ezt a srácot és miután kitöltötte a személyi magánnyugdíjpénztáras adatlapjainkat,azt ígérte,hogy ez kb. két hetet vesz igénybe.A 2hétről gyorsan kiderült,hogy nem annyi lesz.Május31.-én írattuk meg vele az átlépési nyilatkozatokat és hónapok teltek el,mire nem történt semmi.Közben a jelenlegi magánnyugdíjpénztáram küldött egy kurta kis levelet,miszerint az adatlapjaim nem a jogszabályoknak megfelelően lettek kitöltve,így nem engedélyezi az átlépést,de nem fejtették ki,hogy ez mit takar,az túl egyszerű lett volna.Nekem kellett felhívni őket,hogy utánajárjak,mi is volt a "jogszabályoknak nem megfelelő",mikor a megbízottjuk elvileg helyesen töltötte ki az átlépési íveinket.A vonal másik végén a nő azt válaszolta,hogy nem jó portfólió lett beikszelve.Ez a kamatozás ütemezésére vonatkozik,amit neki fokozatosként kellett volna bejelölnie,ehelyett növekvőt jelölt be,ez miatt dobták vissza az átlépést,egy ilyen pitiáner dolog miatt!Nővéremtől elkértem a srác telefonszámát,de nem volt elérhető.Ekkor a központi számon kerestem meg a bankot és elpanaszoltam a problémám,mire ő a helyi pénzintézeteihez navigált,hogy keressem fel őket.Helyileg itt két pénzintézetüket is felkerestem,egyik sem tudott mit kezdeni a problémámmal,sőt az egyik helyen teletömött új belépési papírokkal,pedig én világosan elmondtam neki,hogy az akkor aktuális belépési akció keretében szeretnék átlépni az akkor kitöltött nyomtatványokkal.Nem akartam új nyomtatványokat,ha azokat már egyszer kitöltötte ez a srác és úgy voltam vele,hogy egy hiba miatt,amit ő rontott,nem fogok újra mindent elölről kezdeni.Ragaszkodtam hozzá,hogy az eredeti belépési okmányokkal és az akkor érvényes átlépési akcióval vegyem igénybe,az elvárásom úgy gondolom,teljesen jogos.Amikor láttam,hogy ennek a banknak a helyi pénzintézeteivel semmire nem megyek,kikerestem a reklamációs e-mail címet és írtam nekik.Némi kis idő eltelt,mire választ kaptam a bank egy főosztályvezetőjétől,aki rostos magyarázattal szolgált ugyan,ami csak az ő részéről volt kielégítő,az enyémről nem.Utána írtam egy sokkal határozottabb kis levelet és hozzátettem,ogy ha az eredeti feltételekkel és átlépési okmányokkal nem hajlandóak biztosítani nekem az átlépést,akkor fogyasztóvédelemhez fordulok.Azóta megküldte már a gyorsított átléptetéshez szükséges kiegészítő okmányokat is,amit nekem szinte csak alá kellett írnom.Miután én azt sietve visszaküldtem,az ügy megint kezdett egyhelyben topogni.Egy hétre ígérte a választ,de azóta már majdnem 1hónap is eltelt,ez egyszerűen szánalmas,de egyben vérlázító is.Én most küldtem nekik egy olyan levelet,amiben figyelmeztettem őket ,hogy nem vagyok hajlandó tovább várni,1hetet kapnak,nem többet és visszavonhatatlanul felkeresem a fogyasztóvédelmet,valamint a média egyik képviselőjét is.Ha ez kellett nekik,köszönjék meg maguknak.Ha egy hétig nem reagálnak sehogy,elindul ellenük a hadjárat,abban biztosak lehetnek.Május31.-e óta képtelenek voltak átléptetni!Nevetséges..Én nem hagyom magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése