Magamról

Saját fotó
Egy olyan egyéniség vagyok,aki fontosnak tartja az őt körülvevő emberi kapcsolatokat,de ugyanakkor nyitott az új barátságok,a számomra újabb emberi sorsok megismerésére is,mert az emberi megnyilvánulások fontos szerepet játszanak az életemben,fontosnak tartom őket.Nyüzsge és életvidám leányzó vagyok,akit vonzanak a kihívások,az élet pörgős része,a pezsgés. Társaságcentrikus lény vagyok.Lehet,hogy olykor kívülről zárkózottnak tűnök,de ez azért van,mert azt avatom a bizalmamba,akiben feltétel nélkül megbízhatok.És erről előbb meg kell győzödnöm.Imádok poénkodni,viccelődni,habár most nem egy kimondottan egyszerű időszakon megyek keresztül.

2010. november 2., kedd

A négy lábon járó probléma

Bár igaz túl vagyunk már a halottak napján,de azt megelőzően volt egy kissé komplikált vasárnapom,aminek a fent nevezett négy lábú kis "szörnyella"volt az nagyon is határozott oka.Azért írtam szörnyellának,mert sokan tartanak tőle,bár én semmiféle félelmet nem érzek iránta,inkább némi érthetetlenséget és felháborodottságot csak,hogy miért tolja be a képét egy áruházba,ha a természet odakint ellátja elegendő mennyiségű élelemmel(elvileg)?
A fent nevezett négylábú nem teljesen meghatározható,mert állítólag volt egy pékáruszállítmányunk,amivel egér juthatott be az áruház hátsó áruátvételi-és raktárrészébe,de például az a szégyentelen jószág vagy egy más típusú egérszerű(de nem az!)egyed betalált a földesáruraktárunkba és ott belerágott az alsó rekeszes árukba,de viszont amikor a szakértő megnézte a rágásnyomokat,kijelentette,hogy az nem lehet egér és patkány sem,az valami más,mert nagyobb a fogak hosszúsága is,aminek a mélyedését a rágás helyén látta.Tehettünk egy diadalittas felmérést a szakértő szerint,miszerint a pékáru-szállítmányunkkal együtt együtt egy "bónusz"egeret is kaptunk,valamelyik repedésen vagy résen pedig az áruátvétel felől,de az is lehet,hogy a hátsó udvar felől(mert ott nyitva hagyják az ajtót,ha kimennek cigarettázni) egy se nem egér,se nem patkány(talán pocok?),de hasonlatos valami szökött be és most a raktárakban "tarol".Az egészben az a klassz,hogy be van aknázva a raktári terület egérirtócsapdákkal,ami ennek a se nem egér,se nem patkány valaminek nem biztos,hogy használ.A szakértő ennyit tudott hozzátenni,odaadóan vakarta a fejét és azt mondta,hogy "most nem tudok ennél többet tenni,legfeljebb,ha vészhelyzet lesz,azonnal hívjuk őt".Hát köszike,szerintem azért már ez is nevezhető vészhelyzetnek.Szóval amikor vasárnap belezavart a szokásos munkamenetembe az egérpajti,annak nem igazán örültem.Történt ugyanis,hogy az egyik hűtőbn kipakolt árukon végiglavírozgatott és észrevétel alapján értesültem a dologról.Még ilyet!Félbe kellett hagynom az addig végzett munkám,odaflangálni a "tett színhelyére"és kiszedtük ketten a helyettessel a benne található árukat,majd az alatta található tartólemezeket,jóformán teljesen kiszedtük a hűtőt és közben át is takarítottuk.Felmerült ugye,hogy még benne rejtőzhet a kis galád egerentyű és el akartam kerülni,hogy bármibe is bele támadjon kedve harapni,különben megharapom mostmár.Én a tőlem megszokott "gyerünk gyerekek"sebességben szedtem ki a lemezeket,de volt,amelyiket élénél sikerült megfognom és ahogy lefele csúsztattam a földre,elvágta a kezem.Ha benne vagyok a ritmusban,nem szeretek ilyen számomra semmiség miatt leállni,pedig szépen belevágott az egyik ujjamba,amiből szépen kezdett csurogni a vér,de én azért se akartam megállni,inkább leöblítettem,lemostam,hogy ne zavarjon és mentem tovább,tudomást sem akartam róla venni.Igen ám,de tovább folyt és ahelyett,hogy végezhettem volna zavartalanul a törölgetést,a visszapakolást,kénytelen voltam meg-megtörölgetni,mert csörgedezett tovább.Berágtam és rászorítottam egy kéztörlőt,de mivel az pakolás közben akadályozott,elhajítottam.Volt,hogy többször összekentem vele a lemezeket,de mindig gondosan letöröltem.A kis hülye seb így,hogy nem vártam meg,hogy megalvadjon felszínén a vér,egy darabig elcsordogált.De nem akartam ilyen semmiség miatt megállni.Aztán közben átmentem K.ZS.-nek áthúzgálni a böhöm nagy nyitott hűtőpultokat,ami símán 3emberes meló volt,így 3-an raktuk arrébb.Persze az egyik ilyen hűtő arébbhúzásánál nem találtam fogást a hűtőn,nem volt arról az oldalról megfogható pereme,így alul akartam belekapaszkodni,ahol szépen belenyúltam egy kiálló szögbe és átszúrta a bőröm az ujjamon,de annyuira nem volt vészes,csak egy pillanatra azért éreztem,aztán már nem akartam vele foglalkozni.Mindig szoktam jelentéktelen kis sérüléseket összeszedni,mikor sok sülyt mozgatok meg vagy mikor viszem ki a raklapot,a munka hevében elő szokott fordulni,de én ügyet sem vetek rá,legfeljebb jót mosolygok rajta.De azért ennyi bintőt,mint most vasárnap egy ideje nem szedtem már össze.:-)
Prüntyőim,Főnix és Picike nagyon jól vannak.Akár egy gondos anya,úgy féltettem őket attól,hogy esetleg nem esznek eleget és tömtem őket,mint a kislibákat.Most meg majd attól tarthatok,hogy elhíznak,bár hízott nimfát még nem láttam és őrájuk még nem leselkedik szerintem ez a veszély.Odafigyelek arra is,hogy meglegyen a mozgásadagjuk is,bár ezt ők is igénylik,imádnak napi szinten olykor repülni egyet együtt.Ennek örülök.Mind a kettő piszokul kíváncsi,milliónyi érdeklődési területük van,ebből a szempontból rám hasonlítanak.:-)Igyekszem új étkeket is bevezetni nekik,amikről olvastam a neten,hogy hasznosak és értékesek lehetnek a számukra..Mindenben a legjobbat akarom biztosítani nekik és ha látom,hogy jól érzik magukat,számomra az a legnagyobb ajándék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése