Magamról

Saját fotó
Egy olyan egyéniség vagyok,aki fontosnak tartja az őt körülvevő emberi kapcsolatokat,de ugyanakkor nyitott az új barátságok,a számomra újabb emberi sorsok megismerésére is,mert az emberi megnyilvánulások fontos szerepet játszanak az életemben,fontosnak tartom őket.Nyüzsge és életvidám leányzó vagyok,akit vonzanak a kihívások,az élet pörgős része,a pezsgés. Társaságcentrikus lény vagyok.Lehet,hogy olykor kívülről zárkózottnak tűnök,de ez azért van,mert azt avatom a bizalmamba,akiben feltétel nélkül megbízhatok.És erről előbb meg kell győzödnöm.Imádok poénkodni,viccelődni,habár most nem egy kimondottan egyszerű időszakon megyek keresztül.

2010. május 18., kedd

Hihetetlen hálás voltam ezért a napért..:-)

Pihenőm volt a mai napon és az egész időtartama ezen napnak valahogy olyan kellemesen telt el,amire már nagyon szükségem volt,bár hozzáteszem,hogy folyton nyüzsörögtem,tettem-vettem és beiktatott tennivalóim voltak,de a nap mérlege határozottan pozitívnak volt elkönyvelhető.
Reggel kilencig aludtam annak örömére,hogy az ezt megelőző napokon szembesülhettem a számomra oly útálatos koránkeléssel,örök ellenségemmel..:-)Mint jó alvó mondom ezt és aki természetesen szintén nagyon jókat tud aludni és szinte az esetek többségében csak délutánozik,az tökéltesen meg fogja érteni az álláspontomat és átérzi a helyzetemet...
Nővérem átjött hozzám,majd maradt egy darabig,egy kicsit később pedig a megbeszéltek szerint elsietett az okmányirodába a frissen és ropogósan újranyomtatott személyiéért,addig pedig én vigyáztam a kisebbik lurkójára,a kisfiára.Amikor elment,könnyű dolgom volt,mert a pici bealudt és addig szabadon szöszmötölhettem az elfoglaltságaimmal,majd amikor felébredt,megnyugtattam és jól elvoltunk.A pici kiszúrt egy pedálos kistraktort az egyik multi újságját lapozgatva és folyton-folyvást előttem lobogtatta,egészen elbűvölte.Édes volt azzal a lelkesedéssel a szemében.Végig nyüzsörgött,hihetetlen energiák összpontosulnak abban a pici testben,akárcsak magamat látnám..:_)Közben nővérem visszarkezett és elhozta a lányát is az oviból,majd kisvártatva újra elment akkor szülői értekezletre és én vigyáztam mindkét gyerekre,közben főztem,pakoltam és velük foglalkoztam.Majd csináltam egy kis gyorsan összeüthető nyalánkságot nekik,hogy meglephessem őket,mert tudtam,hogy odavannak az édességekért.Örültek is neki,de nagyon.Közben a nővérem egy bizonyos idő után(mivel nem nagyon néztem az órát)visszaért és dumáltunk még egy darabig,majd összepakolta a gyerekeket és hazamentek.Előtte persze a pici fia megörvendeztetett egy fullextrás cuccal megpakolt pelussal,ami totál tele volt pisivel és krémes állagú inkább nem mondom mivel,úgyis kitaláljátok.:-)
Öcsémmel is jókat hülyéskedtünk,anyu pedig nagyon úgy néz ki(bár semmi esetre sem akarom elkiabálni),hogy talált egy jónak ígérkező és kedvezőbb feltételeket kínáló munkahelyet,én nagyon örültem,hogy lehetősége nyílt rá,mert a jelenlegi helyén nagyon nem korrektek.
Szóval nagyon meg vagyok elégedve a mai nap mérlegével,mert jól sikerült és hálás vagyok a Jóistennek,hogy ilyen szép nappal áldott meg,amire már nagy szükségem volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése