Magamról

Saját fotó
Egy olyan egyéniség vagyok,aki fontosnak tartja az őt körülvevő emberi kapcsolatokat,de ugyanakkor nyitott az új barátságok,a számomra újabb emberi sorsok megismerésére is,mert az emberi megnyilvánulások fontos szerepet játszanak az életemben,fontosnak tartom őket.Nyüzsge és életvidám leányzó vagyok,akit vonzanak a kihívások,az élet pörgős része,a pezsgés. Társaságcentrikus lény vagyok.Lehet,hogy olykor kívülről zárkózottnak tűnök,de ez azért van,mert azt avatom a bizalmamba,akiben feltétel nélkül megbízhatok.És erről előbb meg kell győzödnöm.Imádok poénkodni,viccelődni,habár most nem egy kimondottan egyszerű időszakon megyek keresztül.

2010. május 19., szerda

Keringtem és sugároztam az IQ-t...:-)


Mondhatnám így is,miként az a mai címben szerepel,de némi kiegészítést igényel a helyzet...Ez azért volt így,mert ment minden a maga "megszokott"sodrásában,de közben ezerfelé jártak el a gondolataim,halászhálóval sem tudtam volna összefogdosni őket.A testem ugyan parancsszerűen munkavégzésre volt beüzemelve,de a fejem egész nap különcködött és önállóskodni kívánt,folyton elvonta a figyelmemet az aktuális dologról.Voltak mókás egy szituációk,bár egyébként is vidám hangulatban talált a mai reggel.Nem tudtam csak egyfele összpontosítani és mindig valamin el kellett mosolyodnom,mert elvarázsolt és vidám hangulat járt át,egész műszak alatt "vibráltam",de nagy szükségét éreztem,hogy munka közben folyamatosan csicsereghessek.Amikor a benti mérlegnél akadt huzamosabb tennivalóm,lelombozódtam valamennyire,mert mindenki kint szorgoskodott az áruházban,én meg ott voltam egyedül,nem tudtam senkivel  munkavégzés közben beszélni és mókázni.
De aztán Zs-vel megint hülyülni kezdtünk,amint bejött és állandóan oda-vissza szekíroztuk egymást.Egész kis dolgokból indítottuk és utána már ment magától a játékos kis szekírozás..Én csak azokkal szoktam játékosan piszkálódni,akik tényleg közel állnak hozzám,akiket fontosnak tartok és igazán barátivá fejlődött a viszonyom.Össze voltunk hangolva és minden tennivaló elvégzése után nálam kötött ki és folytatódott a hülyülés.Azért szép átmenő forgalom volt,bár nem olyan szintű,amiket én délutánonként már megszoktam,de ez sem volt azért kutya és bőven csináltam magamnak tennivalót.Ha munkáról van szó,nincs kecmec!
Volt egy úgynevezett nagy fogásunk is,egy szőke viszonylag molett nőt értünk lopáson.Mint az bekiséréskor kiderült,24.000.-Ftösszértékű lopási kísérletről volt szó,hívtuk is a rendőröket,jegyzőkönyveztek,miegymás,én meg közben tettem tovább a dolgom.
Viszont az időjárás még mindig elég hervasztó,pedig javában pezseg a borfeszt is,mondjuk nekik abszolút nem kedvez ez az időjárás,ami most van.
Nővéremnek ma volt a sokadik válóperes tárgyalása és véglegesítették a volt férje által kötelező gyerektartásfizetési díjat,amit neki fizetnie kell,mármint a volt férjének.Már volt erről határozat,de a volt férjecske persze,hogy kevesebbet akart fizetni,hogy minél többet lefaraghasson,mert sajnálja a pénzt a gyerekeire és akkor fel is lebbezett,hogy valahogy kicsikarhassa a bíróságtól a gyerekenként kevesebb összegű gyerektartást,ezért volt szükség újra tárgyalásra.Előrébbhozták az időpontot,amiről nővérem későn értesült,így később is tudott megjelenni a tárgyaláson,a volt férje pedig véletlenül sem szólt volna az időpontváltoztatásról-jellemző,mit várhatna tőle az ember?Ez a viselkedés jellemzi,senki nem érdekli,csak ő maga,mert hihetetlen módon egoista.
Ahogy hazajöttem,kicsit ledőltem,mert elég későn feküdtem le még este,így nem aludtam valami túl sokat.Az a kis alvás hihetetlen jólesett,közben beugrott nővérem a két gyerkőccel,dumcsiztunk egy darabig,ő megnézte a gépen a közösségi oldalait,az e-mailjeit,majd nemsokára hazaindultak.
Én ezután közvetlen pakolásba és takarítási munkálatokba kezdtem,közben főztem egy kávét és bedobtam a mosógépbe a mosnivalót,adtam a papagájomnak a kedvencét,répát és fürtös kölest..
Remélem,hogy holnap már szebb időnk lesz,mert ez a borús,szürke és hűvös,semmilyen évszakra igazán nem jellező idő nem igazán jön be,én már leszavaztam..:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése