Magamról

Saját fotó
Egy olyan egyéniség vagyok,aki fontosnak tartja az őt körülvevő emberi kapcsolatokat,de ugyanakkor nyitott az új barátságok,a számomra újabb emberi sorsok megismerésére is,mert az emberi megnyilvánulások fontos szerepet játszanak az életemben,fontosnak tartom őket.Nyüzsge és életvidám leányzó vagyok,akit vonzanak a kihívások,az élet pörgős része,a pezsgés. Társaságcentrikus lény vagyok.Lehet,hogy olykor kívülről zárkózottnak tűnök,de ez azért van,mert azt avatom a bizalmamba,akiben feltétel nélkül megbízhatok.És erről előbb meg kell győzödnöm.Imádok poénkodni,viccelődni,habár most nem egy kimondottan egyszerű időszakon megyek keresztül.

2010. szeptember 3., péntek

A történések tengerén


A történések szinte eggyéforrnak a bejegyzéseken,mert mire úgy gondolnám,hogy már egy adott dologról mindent leírtam,addigra új információkkal,további érdekes és újabb tudnivalókkal egészül ki.
Egy részről azt vettem észre,hogy az érdeklődésem egyre többfele bővül,nagyon érdekelnek bizonyos dolgok,amik mindig is ott motoszkáltak érdeklődésem célkeresztjében,de nem tudtam vagy nem akartam rá külön időt szánni.Most viszont szinte mágnesként vonzanak az ilyen jellegű dolgok.Hogy miket is értek ezalatt?Az emberiség múltjával kapcsolatos,meghatározó történéseket,a maják kultúráját,történelmi még meg nem fejtett vagy már felgöngyölített rejtélyeket,a múmiákkal kapcsolatos felfedezéseket,nagy történelmi alakok körüli újabb és természetesen rejtélyes információkat,katasztrófákat,sok olyan történést,ami az emberiség múltjával kapcsolatos,a mai nap is hallottam érdekes dolgokat George Washingtonról ,megtudtam a teljes élettörténetét és nem is gondoltam volna,hogy ennyire összetett személyiség volt és hogy az élete során mennyi megpróbáltatáson kellett átesnie ahhoz,hogy egyáltalán célját és elképzelését véghezvigye.Manapság ha a ma emberének kellene ilyen szintű hányattatáson és alárendeltségen keresztülmennie,már az elején "elvérezne" a küzdelemben és megadná magát az első próbatételnél.
Mi persze azt hisszük,kellőképpen erősek vagyunk,mint a svéd acél és úgy pattog le rólunk mindennemű negatívum és nem kívánt impulzus,mint a gumilabda a falról.De nem így van,csak nem merjük magunknak bevallani,hogy igenis sebezhetőek vagyunk,nem valami Terminátor szériából származunk.Az emberfiának van egy beépített titkos védelmi rendszere,de ez csak akkor aktív,ha kinyílunk a(z igaz)szeretteink,barátaink felé és tényleg foglalkounk velük,ápoljuk a hozzájuk láthatatlanul,de annál kitartóbban összefonódó kis aranyszálakat,mert ez a "motorja"a magunkat mégvédő mechanizmusnak,ez adja minden újrakezdéshez és továbblépéshez az újabb löket erőt és kitartást.
Múlkor érdekes anyagra bukkantam a Marilyn Monroe és Elvis Prestley halálesettel kapcsolatosan is,el is mentettem azt a webcímet,mert irdatlan sok rejtélyes üggyel foglalkozik,megmagyarázhatatlan történésekkel,jelenségekkel,csupa-csupa érdekes csemege a számomra!
De most visszaevezgetek a "mai vizek felé",mert tényleg elúszok a most aktuális történésekkel..
Szóval P.T. szépen elvitorlázott annak rendjemódja szerint,amit én(ez nem gonoszkodás,csupán kőkemény őszinteség)abszolúte nem bánok a már korábban és fentebb leírt házsártos viselkedése miatt.Hagyott ugyan hátra nékünk egy kis szívást,mert ugye az előző havi beosztásban még ott virított a neve a műszakokban és mivel már nem jött,így ahol be volt írva dolgozni,ott mínusz 1ember adódott,tehát emberhiány volt.Ráadásul áruátvevőből így is kevés van,mert ő az volt.Korábban én is gondolkoztam,hogy bevállalom az áruátbvevői képzést,de aztán inkább visszakoztam,mert ugyan jelenleg sem keveset cipekedek,de akkor meg pláne sokat cipekednék,még több helyre irányítanának,több munkát végeznék(tán még a fejem is elhagynám a nyakamól,ha nem volna megfelelően "rögzítve")fullosan megpakolt raklapokat cipelnék,mert azt nem csak elektromos békával kell furikázni.(Bár fullosan megrakott,"istenes"raklapokat"így is szoktam vinni és kitölteni,de nem az egészet.)Ez csak az egyik indok.A másik meg az,hogy egy kolegám,akivel szeretek együtt dolgozni és ha áruátvevőként dolgoznék éppen,akkor nem is lehetnénk egy műszakban,mert ő áruátvevő.Én egész apró és estleg másnak jelentéktelen dolgokkal is kalkulálok.
K.E. egy "színjátszásban meglehetősen tehetséges" m.vezető,mert meglehetősen sajátos stílusa van.Csupa búgó dolgot dorombol a füleidbe,ilyen szépet mond,meg olyan szépet(olyan,mint a magyar kormány),aztán meg a hátad mögött ömleszti a reklamációt,az a fajta,aki kitárgyal az ő szíve csücskével,akivel annyira egymásra találtak,a másik speciális egyeddel,D.N.-nel-aki csak úgy mellesleg helyettesként funkcionál most nálunk,de emberismeretből egy nagy nulla.D.N. sorra üldözi el tőlünk a biztonsági őröket és elég nyársatnyelt,útszéli paraszt stílusban tudja magát előadni,ha valami nem aszerint történik,ahogy őnagysága óhajtja vagy éppen rossz a hangulata.Aki puncsol neki és behódol óhajainak,az élvezheti a puncsolás minden örömét,én viszont sosem hódolok be.A feladataimat végrehajtom,de külön nem puncsolok senkinek,ez íratlan aranyszabály a buksim rejtekében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése