Magamról

Saját fotó
Egy olyan egyéniség vagyok,aki fontosnak tartja az őt körülvevő emberi kapcsolatokat,de ugyanakkor nyitott az új barátságok,a számomra újabb emberi sorsok megismerésére is,mert az emberi megnyilvánulások fontos szerepet játszanak az életemben,fontosnak tartom őket.Nyüzsge és életvidám leányzó vagyok,akit vonzanak a kihívások,az élet pörgős része,a pezsgés. Társaságcentrikus lény vagyok.Lehet,hogy olykor kívülről zárkózottnak tűnök,de ez azért van,mert azt avatom a bizalmamba,akiben feltétel nélkül megbízhatok.És erről előbb meg kell győzödnöm.Imádok poénkodni,viccelődni,habár most nem egy kimondottan egyszerű időszakon megyek keresztül.

2010. október 27., szerda

További történések és persze ami kis drágáimmal,a nimfákkal is történik...

Elsőként a madaraimról:Ezek a kis csibészek mindig tartogatnak új-és új meglepetéseket,szokásokat a "tarsolyukban",de én így szeretem őket.Mondjuk egyenlőre rá se akarnak bagózni a friss fejessaláta levelekre és az összedarabolt főtt tojásra,nem kóstoltak bele,de nekik is idő kell,amíg az új dolgokat megértik és rögződnek azok a kis buksijukban és mire azzal társul a berögződés,hogy az jó dolog és nem kell tőle tojniuk,tartaniuk.
Igyekszem arra nevelni őket,hogy azért a kalitkát is szokják,hogy az az ő házuk,az ő váruk és ne mindig szabadon flangálgassanak,mint egy eltévedt városi galamb.Most még engedékeny vagyok,mert Picike még csak pár napja,hogy nálam van és igyekszem,hogy berögződjön neki egy halom kellemes impulzus,hogy érezze,itt nem bántják,háborgatják és otthon érezheti magát,itthon van.Érdekes módon most nemrég jöttem rá,amikor figyeltem őket kicsit hosszabban,hogy mind a kettő a maga módján döjfös,nyers-nyakas,nem engednek a maguk igazából,de kénytelenek lesznek,ha majd később párt is szeretnének alkotni.Meg azért látom én,hogy apránként hatásosan puhítják egymást.Picike elég hatásosan és határozottan oda tud csapni,amitől az én Főnixem van,hogy megfutamodik,nem gondoltam,hogy meg tud ijedni egy 3hónapos nimfa lánytól,ez elképesztő..Azt hitte,könnyűszerrel bárhonnan odébbhessegeti Picikét,ha neki olyanja van,de ez,mint kiderült,nem igy lesz.Mostmár kezdik megszokni egymás közvetlen közelségét és mindig egymás mellett dekkolnak.Ha az egyik enni megy,akkor a másiknak is persze,hogy egyből enni kell.Van,hogy ebből háború kovácsolódik,mert mind a kettőnek ugyanaz a csemege rúd vagy etetőtál kell.A fürtös kölest egy az egyben kinyírták,pedig volt egy halom,de ezek úgy írtják,olyan sebességgel és intenzítással,hogy ahhoz tartanom kéne egy földet,amin csak kölest termesztek.Főnix egyedül sem volt semmi a vad "fürtös köles írtásával",de így,hogy ketten vannak,ez a fürtös kölesekre nézve gyilkos kis banda..:-)
Picike elég közvetlen,mert Főnix gyakran hozzám vagy rám repül és ő is követi őt,de olyan is volt,hogy ő kezdeményezte azt.Én említettem már,hogy hihetetlenül bátor,pedig még egy fiatal,csöpp kis 3hónapos lány nimfáról "beszélünk".
Csak sajnálom,hogy a Bluuthom nem jó még,valami zizi van vele,így nem tudom a telefonommal készített,tuti jó kis képeket átküldeni a gépemre.Ezzel még várni kell.
Közben persze körülöttem ugyanannyi történés zajlik,mint szoktott,tehát unatkozni azért nem szoktam.
Bent a melóhelyemen is nagyban váltják egymást a rostosabbnál rostosabb történések,de hál'istennek most erősen pozitív töltésűek ezek a változások.Említettem már,hogy itt mindig történik valami.T.H.-t(m.vezetőnek akkor volt frissen kiképzett,mikor hozzánk irányították ,akit korábban azért passzoltak el tőlünk,mert állítólag még bőven van mit fejlődnie,most mint azt a górénk,H.A. elárulta,nem kis "munkájába"került,magyarán nem volt egyszerű "megbótolnia",de sikerült elérnie,hogy T.H. visszakerül hozzánk,miután K.E.-t felkérték áruházvezetőnek az R.áruházba és így a létszám lehetővé teszi ezt.Ő onnan jött pár hónappal ezelőtt hozzánk helyettesként fejlődni és "gyakorlatozni",ha mondhatjuk ezt így.Pontos időt még maga a góré sem tudott mondani,hogy mikortól lesz műszakban már nálunk,ez egy jó kérdés,úgy látszik.
Közben-bár nem vagyok,nem is voltam soha kárörvendő-egy másik fontos friss hír is a tudomásunkra jutott,mégpedig az,hogy a nagy "táppénzbajnokunkat",T.ZS.-t végre kirúgta a góré.Teljesen jogos volt,csak már hamarabb kellett volna.Mialatt mostanság nálunk jóideje a létszám részét képezte(de közben végig táppénzen volt semmiséggel),egy kisebb kézműtét(kivettek egy csomót) elég volt neki ahhoz,hogy ezután ő ne jöjjön dolgozni sosem és tartós táppénzen legyen,majd amikor lejár az egy év és  lejár a tartós táppénz ideje is,akkor már kirúghatták volna,de ő persze,hogy akkor fogta magát és volt képe visszajönni dolgozni,csak hogy ne lehessen felbontani a munkaviszonyát.De aztán most megoldódott a helyzet és T.ZS.-nek útilaput kötöttek a talpára véglegesen.Számító szuka,az ilyenre nem lehet mást mondani,ő ilyen volt és ilyen is lesz.Ha én tiszta lapokkal játszok és tisztességesen dolgozok,elvárom,hogy a kollegáim/kolleganőim is ezt tegyék.Bár a többiek is megkönnyebbülten vették tudomásul,de az újabbak között volt nem is egy,aki a tartós táppénz-távolmaradása miatt abszolút nem is találkozott vele,ami elég nevetséges az ő hozzáálllását nézve.A bandából sokan megkönnyebbültek,bár D.Á. kissé túlfeszítette a húrt,amikor fennhangon azt hajtogatta,hogy " én fizetem,csak bontsunk egy pezsgőt".Ez azért túlzás,ennyire ne ragadtassa el magát.Habár T.ZS.egy nagyon rosszmájú,kifejezetten rosszindulatú,mindenkire panaszkodó,kétszínű nő volt,azért még nem kell mindennek lehordani,azért még emberként könyveljük el.Én sem voltam oda ezért a modorért,sokszor kívántam,bár menne el,ha nem elégedett,de én letisztáztam magamban a vele kapcsolatos ellenérzéseket és nem pocskondiáztam.Annak értelmét nem igazán látom,csak magamat hergelném vele,amire semmi szükség.
Sok vásárló mostanság elég hangulatember,gondolom,nagyban hozzátesz ehhez a mostanában sokszor nyirkos,esős idő,a szél,a fűtési szezon,az "ősszel-télen alig van munka"teória,mármint a munkakeresőknek,itt pedig a város szívében még a tömegközlekedés és huzamosabb ideje tartó útfelbontások is.Most ez van,ezt kell szeretni.Én most mégis bizonyos szempontból szerencsésnek érzem magam,mert úgy alakulnak a dolgok,ahogy szeretném,bár nem minden,mert az azért mégis nem kivitelezhető.Bár szeretnék összehozni egy másodmelót,mert bőven van mire kiadni-itt az alapvető kiadásokra gondolok elsősorban-a havi kereset pedig nem nő.Itt megint jöhet egy "ez van,ezt kell szeretni"monológ.Egy időre igaz elvesztettem a híres-nevezetes optimizmusomat,de ez úgy látszik kezd fokozatosan visszatérni.
Az idő itt ragyogó,addig kell örülni,amíg ilyen szépen süt a nap,ilyenkor olyan jó érzés,mikor az ember a dolgai után baktatva siet az utcán(én legalábbis úgy szoktam)és szelíden beragyogja az arcát ez a kellemes kis őszi napsugár,még a gondolataim is ezerfelé kezdenek ágazni,szinte felpezsdülök.Évekkel ezelőtt gyönyörű rajzokat és nonfiguratívokat készítettem és sok-sok verset írtam,úgy érzem,lehet,hogy nemsokára újra belefogok,"a múzsa mintha szép lassan újra rám támadna"pár év után..:-)
Minden kedves ide látogatónak szép napot kívánok!Legyen olyan a napotok,ahogy elterveztétek!A "töklámpákkal" pedig ne foglalkozzatok!
Neked is nagyon szép napot kívánok "új design"-t váltott barátném!Várom az újabb beszámolódat..:-)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése